Tuesday, October 19, 2010

::memory will be?::

salam..

hari ni saya dh lepaskan ia..saya harap ia berada di pangkuan yg sepatutnya dengan bahagia..27th and 28th nanti saya mengadap dia lg..[meaning that 3,4 days before I need to face "you" again]..you are my love one..miss Thesis..hehe..but its ok..there's about 11 days to go.maybe I'm gonna miss all these things..

::mengadap laptop sampai muntah sb pening tgk so many words to be edit..
::menangis cari Lit review sb mcm xjumpe..[pdhl byk je kot..haha]
::makan panadol xsmpai setengah jam senggang masa sb sakit sgt kepala..[xpenah cite kt wonderwall sb takut die marah]
::mendera wonderwall menaip thesis..[tu pun liat sgt nk buat..hehe..tp tq ye encik]
::tido pegang laptop..pgg mouse..[yg ni ramai student wat ni..hehe]
::menyumpah seranah dkt internet terutama google sb xjumpe cari ap yg sy nak..gilerr..
::seminggu xsapu bilik sb rasanye masa tu better wat bnd lain..[tp bilik xde la ber_SAMPAH..cuma ber_SELERAK ckit je..haha]
::emosi tak memasal..cepat terasa...nk nanges tiba2..haha

ye...sume itu nt akan jd kenangan yg terindah sbg student..[ye ke..entah ak pn xpasti nt aku akn kenang tk sume bnd2 pelik tu..sakit sgt....dulu..igt senang jd final year..blh berhepi-hepian..tp....eh..aku hepi gk tp..eh..apa ni..apa ni..]..

ok..stop now..dah terpesong dr tujuan asal...anyway..hari ini lega ckit sb dh htr "dia" ke pangkuannya..kikikikikiki~~~

No comments: