Friday, March 26, 2010

::saya sayang ini::


salam..

saya rindu kucing saya. ok..tetiba je kan..tp mmg sgt rindu kt kucing saya..tp yg tgal skrg hanya MIMIEY..kucing ksygn arwah mama..ms mama mula2 meninggal..mimiey sgt laen..die diam jek..tk bising2..tak merengek2 nak mkn..mimiey mcm sakit..tk makan..cian mimiey..

then dtg sorg makhluk yg pada sy PALING KEJAM spnjg hayat sy..die MANUSIA YG BERTOPENGKAN KELEMBUTAN..sy TAK SUKA dia..dia dh meng-anaktiri-kan mimiey. dia mmg sgt JAHAT. dia pn ad kucing jgk..sy pn jahat jgk ckit..tp x KEJAM mcm dia..sy letak kucing dia kt luar umah mlm2 bila die dh naek tgkat atas..kdg2 bila dia g keje saya kurung kucing dia dlm bilik air, then bg mimiey syg mkn banyak2..padan muka kucing dia..ok lupa..kucing dia nama KELABU..

kelabu??haha..huduh nama kucing dia..se-huduh perangai dia. [tb2 mlm ni perasaan benci dan mrh sy pd dia membuak2..ye..ianya dtg bila sy merindui mama n abah saya]..sy pernah berniat nak BAKAR MISAI KELABU DENGAN API LILIN..tp sy masih rasional dan tak gila..kelabu itu makhluk Allah jua wlpun die ad tuan yg jahat mcm hantu..

dlm byk2 kucing yg sy penah jumpa..yg plg sy bnci adalah kelabu..kerana sy bnci tuan dia..


::ini anak2 MIMIEY..sgt chantek..tp dia dh amik satu..konon nk jg..tp mati..sgt jahat dia..dia yg patut mati sebenarnya..huh::

::ini MIMIEY..mimiey sgt baek..sgt baek..sgt baek..mimiey comel..mimiey,selagi aku mampu, ak akan jg ko sebaek mgkin..ko je tmpt aku luahkan rs rindu kt mama..=(::

erm...sedih lak rs..rindu abah..rindu mama....rindu mimiey...rindu adik.......rindu sume.......sy nk balik kelantan.........tolong la.........sy nak balik sgt2.......bwk la sy balik.........huk3....=(


p/s:: dia dalam citer di atas adalah maktiri saya..[amek kau..biau sedunia tau aku benci kau!!!!! -mmg diwarnai emosi-]

#mastura#

No comments: