Friday, March 26, 2010

::saya nak ni::


salam..

saya mahu ini..ada tak sesape nak belikan saya ini??murah je..tak sampai rm100 satu..[ye..sgt murah..tp bg saya still mahal..hehehe]..saya suka the way she writes..saya suka the way she performs the story..sangat menyentuh hati dan perasaan..nape dia?sb kakak saya yg "perkenalkan" saya dgn cecelia aherns through the story of P/S:I LOVE YOU..sgt best citer itu..sape xbc lg sila bc..ia bukan satu penulisan yg berformat kejiwangan mahupun kegelian..tidak sm sekali..tp ia merangsang pemikiran kita tentang pengertian hidup dan kasih syg sbnr...[ok..ni bkn edu.writing mastura...stop it..hehe]..

ni pulak adlh novel2 die yg len yg sy xbc lg..bl la agknye dpt bc..huk...skrg sgt bz..and kne tgk kakak saya dh beli lom sume ni...[sy hanya pinjam dr die..sy xmampu..=)]


::A Placed Called Here::

::Thanks For The Memories::

::Where Rainbows End - Kak Iena ada yg ni..tp cuti aritu xsempat bc..byk sgt asgment..huk3::

ok..itu wishlist utk arini..sy xnak bnd laen..dpt ini pn dh ckup..=)
ada ke org nk bg?impian n angan budak mastura yg msh xhbs2 wlpn dh hmpir 22 thun..[22thn dah umo?cam xcaye..n xbape nk suke..tp redha je..itu hakikat..]

#mastura#


No comments: