Thursday, June 25, 2009

::Tidak Punya Tajuk::

salam..

speechless..have no words and ideas to write on..tp tgn rs nk "mengepost" entry..

esok last berada kt bumi kelantan ni...n pg lusa ak dh kne balik ke Tanjung Malim yg xberapa best sgt tu...ak amik keputusan nk balik sorang2..(aku btau sue ak nk balik lusa..sb kitorg sepatutnya balik sm2 esok..)..actually..aku nk balik sorg tu ad sebab..ak nk tenangkan fikiran ms dlm pjalanan selama dekat 8jam tu nanti..

bukan mksud ak xnk share dgn sue ke apa ke..tp mmg ak nk mase utk bersendiri dlu...ak mmg perlukan kwn2 mcm ain..sue..ina...utk aku luah perasaan aku..sb dorg ni mmg aku akui best..n memahami..

balik ke perak bkn bmkna kepala ak setle dr mslh yg mghempap ni..tp aku akn try fokus kt stdy...ak hrp sgt mslh ni akn smpai ke penghujung n penyelesaiannya...

and ak jgk akn start xnk post entry yg bkaitan "mahluk asing" tu lg..rsnyer dh cukup ak letakkan die dlm kepala aku..skrg die dh pupus..yg tgl skrg hnya usaha n berdoa smoga ak dpt balik abah ak yg dlu...lgpun ak tau abah akn tetap menyayangi kami adik beradik compare ngn pmpuan pembawa musibah tu..

cuti ni byk mengajar ak what life is...tp apa pun..thanks to kak neem,kak bi,tang,abg amir...sb bg ak smgt utk terus hidup..manusia bukan manusia and hambaNya kalu hidup takde ujian..

hurmm..apa ak tulis ni..mcm merapu jer..k la..stop dlu...

p/s:: bukan mksud aku nk suh sedunia tau mslh aku..tp this is one way how i release and cool down myself..hohoho..


sekian..(",)

No comments: