Friday, June 19, 2009

::seriBANUN turns to be seriBADUT @ seriGALA::

salam..

SAKIT HATI..aku rs sume org penah alami situasi dan perasaan mcm ni...sakit ati pade sape2 leh je berlaku..termasuk thadp "isteri" ayah kite sdri..kenapa aku ckp cmtu?sb aku mmg tgh sakit hati dgn isteri abah...ok2...wife abah tu bukan my biological mama k..tp..bkn mknanye abah ak kawen byk...abah ak kawen pom sb mama dh meninggal...nk ad org jg die...jg mkn minum..kemas umah..pakai....

tapi......

sygnyer abah aku dh tersilap pilih org...entahlah..mgkin Allah sdg menguji kami sekeluarga..especially abah...wife die tu dh mlmpau..and kalu ikut hati ak yg panas ni nak2 je ak buh racun dlm minuman pmpuan tu..tp pmpuan tu dah lari berambus kuar dr umah kitorg ni...

kenapa??

sb die skrg takut and malu besar...segala agenda die and perangai buruk die dh terserlah...bukti??ok...here are some proves yg sempat ak detect mase mjlis kawen Tang baru2 ini..mmg jelas ketidaksopanan dan ketamakan serta perangai huduh makcik ni...btw, kitorg dh sepakat nk pgil die skrg BADUT...sb nama die seribanun..ak dh tukar jd SERIGALA..n abg aku lak tukar jd SERIBADUT...so..from now on..pgil la die BADUT..huh..

sememangnya ak bnci pmpuan ni..bkn ak nk buruk2 kan die kt blog aku yg suci bersih ni..tp die yg bukak gelanggang game sakit menyakiti hati ni..die fitnah aku mcm2..n skrg..mase utk pembalasannya..ak tau Allah akn balas segala yg dibuat n dirancangnya...tp ni adlh satu cara ak lepaskan geram....and ak wat sume ni sb aku syg abah...sume kerana abah....

ok...tgk ni.....


::beliau jeles sb menantu die jnis yg mcm hantu raya..pakai baju tak cukup kain..and mybe perasan bagus kot..sb nk basuh pgan tak reti..sungguh jelek...::

::bukti kedua..die mmg jeles sb mase die kawen dlu xmeriah n kitorang tak le smgt mcm Tang kawen ni...tp sape kesah??kitorg mmg bnci die dr awal lg..abah kawin ngn die pun sb KESIAN...::

::bukti paling jelas...die sorg yg busuk hati..dan perasan bagus dan suke dilambung2 dgn pujian..dan slalu nk melawa wlau hakikatnye..muka die tak la secantik arwah mama..sikit pn xde kelembutan...ceh...sedap ak kutuk..tp mmg betul pom..huh::

ok...dh tgk??segala dialog tu ak tak reka sdri..(ad jgk yg ak reka..tp yg 3rd pic tu mmg ak sdri dgr k...) aku taip semula jer...and sape2 yg xkenal si BADUT tu..cmtu la muka die...muka makhluk yg berniat nk exploit harta org..and tak sedar diuntung.....


p/s::entry aku semakin hari semakin liar,laser dan pedas...sory k..sb filter hati ak dh bocor..hohohoho..so.aku akn menulis je..and jari ak akn mengetuk je keyboard dgn hati yg kdg2 panas and kdg2 sedih bila kenangkan abah yg dpt isteri mcm sy**t*n ni....hanya Allah yg mampu membalasnya....

sekian...(",)


No comments: