Thursday, June 18, 2009

::Tang's Wedding prt2::

salam...

dis time ak tpksa jgk tunaikan jnji ak kt seseorang utk uploadkan pic abg ak kawen..sb aritu ak upload yg ckit2 jer..malas la..line celcom lembap mcm siput...hoho..tp mlm ni ak usaha jgk..dan akhirnyer...







::dlm byk2 pics..ak rs yg ni plg ak suke sb ak dh buang pic org yg plg ak bnci kt planet ni n ganti ngn pic MAMA..hehe..sape?? bekas MAKTIRI aku yg ak rs patut dhapuskan dr planet bumi ni..nsb die baik sb die dh mati bg aku n dh jd bekas mktri je..tp die masih lg bini abah aku...tu pn ats dasar kesian aku rs...huh....say HATE to maktiri...::

nt utk next post...bl dtg kerajinan ak nk menulis..akan aku mengutuk isteri abah aku tu...ak sgt bnci die...penyangak dan penjahat....huh..

dalam dunia ni..org yg jaga dan dewasakan ak hanyalah ABAH dan arwah MAMA..bukan seribanun si serigala....huh....ak btul2 jd panas bila dgr nama tu...ok2..rs dh ckup sbut nama die..akan ad entry khas utk ak kutuk die kaw2...sesungguhnye dgn berblog ni je ak leh expresikan perasaan aku...

hurmm..smpai cni je utk entry ni...

p/s:: kpd beliau...nah amik pics ni..nk tgk keseluruhan mjlis...you come and see me la...xde mknanyer ak nk upload sume kt ko.....hehe..

sekian..(",)


No comments: