Sunday, December 5, 2010

::Mimpi dan Kerisauan::

salam..

situasi::dilema..[cet..bajet je]..ok..actually takot..+ risau~

kenapa??

pernah tak sesiapa anda di luar sana mengalami mimpi pelik..seperti ad org tinggalkan pesanan ke apa ke..tp org ckp jgn pecaya sgt pada mimpi..ok,aku xnak percaya.tp the ajaib is..aku tulis pesanan tu..ni first time aku tersedar dr tdur and terus tulis pesanan dlm mimpi sb takut lupa..apa pesanan tu??ada la..pesanan yg membuat aku ckit tersentap..orait..ckit boleh la nk tulis kt cni..antara pesanan tu adalah..

"walau sekalipun terbang tinggi,jgn lupa rumput dibumi..jgn lupa utk mghormati..."

hormat sape??ada dlm pesanan tu..nt kite citer lain..

itu mimpi mula2..then mimpi kedua pd hari yg laen..sejak dua menjak ni sgt kerap mimpi yg wat aku jd pelik n risau..mimpi kedua..x igt sgt cmne..tp suasana tu mcm kt 1 majlis keraian..xtau kawen ke,party apa ke..tp aku nanges..dlm mmpi tu aku nanges..dan bila tersedar..tgk2 mmg basah pipi..mmg btul2 nanges..pelik..xtau nape..

mimpi ketiga..dlm 1 majlis jgk..pn xtau keraian apa..tp yg ni cm pasti ckit mcm kenduri kawen,sb seingat aku..aku nk tau sape yg kawen,tp bila nk g tgk sape bersanding..[dlm mmpi tu la]..terus aku tersedar..so,xsempat tgk siapa sanding..pelik,aku xpernah ckit pn pikir hal2 cmni time nk tdo..aku nk tdo je,terus tdo..xpk apa dah...

hurm..kenapa la mmpi yg nth apa2 je 2,3 arini..kalo mmpi yg best2..dpt jumpe naga ke..dpt g oversea ke..kan bagos..dh la seminggu lepas mata aku lak bg ptunjuk yg wat ak xsedap hati..mata kiri berkedip2..org kata nak nanges or nk tgk org jauh..lg wat aku risau..tp aku xnk la percaya..kang nt syirik lak..tp tetap risau..

kenapa risau sgt dgn sume mimpi dan mata bekedip tu??

sb..lusa wonderwall akan htr aku..[ok..htr kete actually] ke kelantan.so,mst nk kene jumpe family aku kan..aku jd risau..haiyoh..sgt risau..tkut abah mrh aku kawan dgn lelaki..[tp xkan aku nk "kawan" dgn pmpuan..hehe]..tkde la..abah kan mcm tegas gk..aku takot sgt ap2 jd..kakak2 aku mmg orait je..itu dorg..tp abah??aii..aiii..aiii...

kerisauan ni akan terjawab malam lusa la agaknya kot..aku harap sgt segalanya dipermudahkan..harap sgt2....nape la stage ni paling susah dlm hidup..bagi aku la..sb aku ni "penggerun" dgn abah kot..abah tk garang..tp mcm biasa la..seorang ayah mst nak yg terbaek buat anak mereka..dan aku harap wonderwall akan jd yg terbaik di mata abah dan family members yg laen..amin...

p/s::wonderwall,sy tau awak boleh wat yg terbaek..just be yourself..inshaAllah everything will be ok..amin~~

#mastura#

No comments: