Wednesday, May 11, 2011

Kenangan Buat Aku Rindu..=(


salam..

cuaca sekarang panas sgt2..IPU Tanjung Malim dah tak sihat..dekat 100..naseb bek next week aku nk tgl kan dh bumi ni..

tadi...g semayang kt Masjid Al-Rahman, Hulu Bernam dgn wonderwall...kenapa??sb time tu dh kul 7..so, mcm biase beliau akn cr masjid and setelkan urusan dgn DIA dlu baru blh nk g mana2..itu beliau..naseb baek la ak jmp beliau..aku ni..hanyut je memanjang..hehehe..

time duk smyg jemaah tu..aku tb2 rs sedih and sayu..kenapa nth..ak rs mcm..."aii...dah lama aku x berjemaah mcm ni..selalu sorg2 je kt bilik..dah lama xdgr org aminkan doa sm2..selalu sorg je di bilik..dah lama tu..dah lama ni...haisshhh"

ye..aku rindu zmn belaja dkt asrama dlu..selalu berjemaah wlpn aku antara kaki ponteng yg agak kejam la..tp ad la time ak dtg angen nk berjemaah..smp zohor pn aku g..hehe..

dan..aku rindu zmn berjemaah sm2 dgn abah kt umah..lepas berjemaah kene ngaji..then keen test tajwid...dan Tang slalu buli aku suh btau hukum tajwid time die kene test dgn abah..adik pulak mst nak demam time mgrib..malas nk ngaji..nk tgk doremon..power ranges..mcm2 la..and arwah mama mst akan backup adik..aku pulak skema je....ikut je segala arahan abah..haha...





rindunye saat itu...rs nk kembali semula...dan mcm tk percaya..kurang sebulan dr skrg..aku akan berumur 23tahun..cepatnye mase berlalu...

bye

#mastura#

No comments: