Wednesday, January 20, 2010

::harapan itu pembohongan::

salam..

what a bad day today...bangun pagi dengan penuh harapan...melangkah ke kelas dgn penuh perasaan hepy..kenapa??sb dlm hati ni dh pikir..mulai hari ni dh xpyh kol abah mtk duit again n again..

tiba tengahari aku sbr lg..ptg...ak dh mcm xsng duduk..and akhirnye abes office hour..sorg pun tak dapat mesej dr bank islam...dan aku dan kawan2 aku yg len yg giler mengharap kt sumber itu..merasa sgt KECEWA...

mulai skrg..ak dh xnak percaye kat sape2 lg yg sebar berita ptptn..ngeng semua itu..dh nak masuk minggu 4 ok...(nak minggu 5 dh pun)...mmg sakit jiwa dgn khabar angin sebegini..mulai skrg..ak xnk mengharap lg...and pihak berwajib..kl mcm xleh tunai janji..jgn berjanji ye..sebar2 berita palsu kt tmpt yg mmg ramai org akn percaye...mmg gila!!!

di saat aku kesempitan wang mcm ni..org pertama aku ingat dan rindu adalah arwah mama..sb dulu duit aku xpernah kurang..xpernah xde..skrg pun bkn abah xbg..tp aku yg takut nak mintak..tp mintak jgk..kak neem..kak bee..tang..and apeh..tq jgk tau sb jd sponsor saya sepanjang hampir 5 minggu ni..

dan malam ni..abah and encik hairan pulak yg tlg sy..abah mmg sentiase tlg dan entah kali ke bape dah ni..abah..nnt dh keje,sy akn balas sume ni..ye..saya mmg syg sgt abah sy..die yg paling best!!dan encik hairan..it is first time he helps me..mybe die dgr suara aku mcm nak menangis td..tq sgt...actually yg abah bg pn dh ckup utk seminggu dua ni..tp he said..."amik la gune..lebih xpe jgn kurang...belaja rajin2.."..sgt terharu..sy syg awak...[first time ucap syg kt org berlainan jantina kt tmpt public...hehe..dlm blog je pun..=)]

ok..till then..bye now..

baibai

#mastura#

No comments: